З відповідною пропозицією, включити запит з даного питання до порядку денного другого пленарного засідання 9-ї сесії Чернівецької обласної ради, що має відбутися 20 березня 2012 р., до депутата облради Михайла Павлюка звернулася новообрана голова Чернівецького обласного відділення Національної спілки письменників України, головний редактор газети «Буковинське віче» Китайгородська В.М.
У зверненні письменниці, зокрема, йдеться про незадовільний стан приміщення обласної спілки, слабку матеріально-технічну базу та ряд заборгованостей, що унеможливлює подальше повноцінне функціонування обласного відділення спілки письменників. Приміщення у м. Чернівці по вул. А. Ончула, 2 мало пристосоване для зборів письменників, не має жодної офісної техніки, відключено світло, тепло й телефон та потребує ремонту.
Враховуючи великий інтелектуальний та творчий потенціал буковинських письменників, їх неоціненну участь у процесах розбудови української державності та цілком законне право реалізувати свої задуми шляхом діяльності у об’єднанні однодумців Михайло Павлюк просить колег-депутів невідкладно вжити усіх можливих заходів для вирішення даної проблеми та у подальшому сприяти повноцінному функціонуванню Чернівецького обласного відділення Національної спілки письменників України.
Депутат обласної ради Михайло Павлюк пропонує, щоб Чернівецька обласна рада доручила управлінню культури Чернівецької облдержадміністрації спільно з виконавчим апаратом Чернівецької обласної ради невідкладно створити робочу групу для вивчення та вирішення проблеми повноцінного функціонування Чернівецького обласного відділення Національної спілки письменників України.
Головному управлінню фінансів Чернівецької облдержадміністрації у чергових змінах до бюджету на 2012 р. передбачити фінансування (на статутну діяльність та поточні потреби) заходів обласного відділення Національної спілки письменників України.
http://buknews.com.ua/page/bukovynski-pysmennyky-khochut-shchob-vlada-dopomohla-im-materialno.html
P.S. Даний депутатський запит підтримано 65 голосами (з 76 зареєстрованих у сесійній залі) та направлено до управління культури ОДА для відповідного реагування.
Немає коментарів:
Дописати коментар